Mi o prašičji gripi, gliste z gnojaff

Temperatura Blejskega jezera, temperature Bohinjskega jezera

Posted: torek, 7. julij 2009 | Avtor Kritik | Oznake: , , , , ,

Tako na hitro preko palca predstavljata Bohinjsko in Blejsko jezero kakšno tretjino slovenske morske obale. Če sem malo pretiravam lahko rečem, da je to ogromno prostora za kopanje, namakanje in sploh super nadomestilo za morje. Je pa kljub temu blazno zajebano (no, če ne veš kje iskati) priti do temperature vse te ogromne količine vode, kamor lahko namočimo svoja telesca.

Tako, da ne veš ali rabiš podložene kopalke al so tange dost. Kriza.

Vsaj tako sem bil razpizden, ko sem poizkusil najti temperaturo Blejskega jezera. Na strani meteorološkega zavoda oz zdaj ARSO je ni.

Google da kar neke strani, ki nimajo nobenih aktualnih podatkov.

No, sedaj za vse, ki vas zanima - sem našel tole. Tnx RTV SLO.

0 komentarji:

Objavite komentar